După publicarea duală din 2016 a anuarului Broken Frontier și a primului nostru anuar de presă de frontieră rupt, mi s -a părut puțin probabil să putem depăși un astfel de an banner. Și totuși, 2017 s -a dovedit a fi un an masiv de schimbare pentru BF. În numeroase moduri, a fost numeroasele noastre momente și care se schimbă în douăsprezece luni, deoarece formarea site-ului în 2002.

Un nou an, desigur, este un punct esențial pentru a privi cu nerăbdare și a planifica înainte, dar este și un moment pentru reflecție și sărbătoare și, la fel cum am făcut -o anul trecut, vom revizui exploatările și aventurile noastre de frontieră rupte în 2017 – Cu un accent special pe acoperirea noastră a unora dintre evoluțiile majore din acest an pentru creatorii noștri campioni „Six To Watch” – înainte de a ne lansa pe noi înșine în 2018.

Aici, atunci, este propriul nostru, complet, centrat pe BF, benzi desenate anul în revizuire …

ianuarie

Prima săptămână a lunii ianuarie la Broken Frontier a devenit sinonimă cu anunțul nostru anual de „Six Micii creatori de presă”. La începutul anului 2017, ne -a văzut dezvăluirea celor cinci femei și un bărbat care a alcătuit în acest an aportul de artiști din acest an pentru a fi campioniți, promovați și îndrumați atât pe site, cât și în afara acestuia. Peony Gent, Josh Hicks, Sabba Khan, Olivia Sullivan, Anja Uhren și Kate-Mia White au fost cele mai talentate jumătate de duzină selectate în acest an și puteți citi mult mai multe despre metodele lor diverse pentru forma de aici.

De asemenea, am anunțat câștigătorii premiilor noastre Broken Frontier 2016 în aceeași săptămână și în timp ce proiectele Tillie Walden și Tom King au dominat, a fost și anul în care publicul public și BF au votat original BF 2015 „Six To Watch”, dezvoltatorul Rozi Hathaway (mai jos) În calitate de câștigător al premiului nostru de talent. Puteți citi profilul nostru de premiere al lui Rozi și al lucrărilor ei aici.

Cu toate acestea, la sfârșitul lunii, am experimentat un moment de apă în istoria BF, când directorul creativ al Frontierului Broken Frontier și fondatorul site -ului Frederik Hautain (mai jos) a anunțat că părăsește site -ul după peste 14 ani pentru a se concentra pe cont propriu Profesie creativă în benzi desenate. Adio îndrăgit al lui Frederik pentru Frontier Broken poate fi citit aici și primul meu editorial care detaliază planurile mele pentru noua eră a BF este aici. În momentul în care am semnat acea piesă cu garanția „Suntem frontiera spartă. Vom continua să ne străduim să facem o diferență pozitivă. Și cu toții sperăm că veți face parte din acea experiență în lunile următoare. ”

Nu pot decât să sper că am fost la curent cu aceste cuvinte și viziunea dezvoltatorului BF în lunile de atunci …

2017 ar fi arătat a fi un an continuu de schimbare în spatele scenei la BF, cu membrii echipei de lungă durată, Jason Wilkins și Paul Mirek, care ne-au licitat Adieu și noii scriitori Edieop, Jenny Robins, Tom Baker, Robin Enrico și Holly Raidl care vin la bord . De asemenea, am salutat foștii membri ai echipei Tony Ingram și Tom Murphy înapoi la fald.

februarie

A fost un an de mai multe aniversări pentru editori și am sărbătorit Image Comics 25 mai întâi cu Tyler Chin-Tanner care a participat la sărbătorile „Image Day” din Portland și a intervievat Leila del Duca, Joe Keatinge, Brandon Graham, Sloane Leong, Emi Lenox, Kelly Sue DeConnick și Matt Fracția (ultimele doi creatori de mai jos) toate dintr -o singură piesă! Puteți citi acel interviu aici.

2000 AD a marcat, de asemenea, patru decenii de putere de emoție în 2017 și am fost la îndemână la epopeea lor de 40 de ani de naștere în februarie la Hotelul Novotel din Hammersmith. O minunată sărbătoare a celui mai mare comic al Galaxiei, acesta a fost unul dintre marile triumfuri ale calendarului evenimentelor de benzi desenate!

Februarie a fost și luna când Gosh! Benzi desenate și băuturi lunare de frontieră rupte și remize reluate, co-găzduite de mine și Nora Goldberg de la Gosh (sub dreapta). A fost un an epic pentru D&D cu nu mai puțin de unsprezece seri de ilustrare și imbibare în 2017!

Printre artiști invitați s -au numărat Matthew Dooley, Rachael Ball, Sarah Gordon, Jamie Coe, Eleanor Crewes, Alex Hahn, John Cei Douglas, Yoyo the Ricecorpse, Tor Freeman, Korinna Mei, Woodrow Phoenix, Hamish Steele, Eleni Kalorkoti, Angela Pan, Todd Oliver, Hamish, Matthew D. Swan, Sam Baldwin, Grace Helmer, Jayde Perkin, Sabrina Scott, Zoë Taylor, Wai Wai Pang, Katie Skelly, Ariela Kristantina, Apila pepita, Sara Valta, Peony Gent, Wallis Eats, Chloe Elise Dennis, Baudoin, Shane Melisse , Matthew Pettit și Lucia Soto.

Este mult talent!

Puteți citi un rezumat complet al serii de băuturi și desene de anul trecut aici, dar mai jos, între timp, este un indicator al energiei nelimitate a lui Baudoin care lucrează camera la ediția noastră specială din noiembrie.

Martie

Tyler Chin-bronzator a fost la Emerald City Comicon în martie, cu amprenta lui A Wave Blue World Publishing, luând antologia Frontierului Broken la noile audiențe. Tyler ar raporta, de asemenea, de la Festivalul Cinci puncte, Heroes Con și Flame Con în 2017.

Aceasta a fost și luna în care noua antologie a artistului „Six To Watch” a artistului BF, Rozi Hathaway, Cosmos & alte povești (mai jos), care explorează teme de izolare și singurătate a fost publicată de Good Com Comnullnull